Agencja reklamowa VA Very Advertising realizuje kampanię społeczną „Dbaj o fejs”. Kampania, skierowana do nastoletniej młodzieży ma za zadanie uświadomić jej zagrożenia, które wiążą się z lekkomyślnym korzystaniem z serwisów społecznościowych.
Na polskim rynku powstała pierwsza inicjatywa branżowa o charakterze klastrowym. Creative Communication Cluster zrzesza 25 podmiotów, działających w branży komunikacyjnej.
Agencja kreatywna TBWA \ TEQUILA wygrała przetarg na stworzenie platformy aktywacyjnej dla młodych odbiorców marki Durex, należącej do portfolio firmy Reckitt Benckiser.
Crime & Investigation Network Polsat, kanał dokumentalny poświęconym zbrodniom i przestępstwom, należący do koncernu medialnego A+E Networks UK, joint venture A+E Networks z BSkyB, rozpoczyna w Polsce pierwszą kampanię reklamową promującą serial "Urodzeni, by zabijać?"
EcoCar System wymagał stworzenia systemu nadzoru nad ruchem pojazdów, który będzie dostosowany do jego potrzeb i wymagań. Żaden istniejący na rynku mechanizm takich wymogów nie spełniał, wobec czego spółka Green Capital City nawiązała współpracę z szeregiem polskich firm informatycznych, które od samego początku zaprojektowały i stworzyły gotowy produkt.
Społecznościowy portal fotograficzny Ateliora.com uruchomił aplikację do modyfikacji profili na Facebooku. Z jej pomocą każdy użytkownik może uatrakcyjnić swoją Oś czasu.
W poniedziałek, 5 marca br. na stronie internetowej wiadomosci.tvp.pl będzie można oglądać pracę redakcji „Wiadomości” TVP1 od kulis. To wydarzenie pozostaje w ścisłym związku ze startem wiosennej ramówki Telewizji Polskiej.
53% Polaków powyżej 59. roku życia przyznaje, że nie korzysta z telefonów komórkowych a tylko 1% z nich deklaruje posiadanie telefonu typu smartfon - tak wynika z badania przeprowadzonego dla On Board PR przez PBS DGA.
Prowadzona od kilku miesięcy kampania na Facebook’u ukierunkowana jest przede wszystkim na prowadzenie merytorycznego dialogu z fanami i użytkownikami Storino.pl. Dzięki tej interakcji Storino.pl zbiera opinie na temat swojej usługi, które następnie wykorzystuje do wdrażania zmian i innowacji.
8 lutego br. na profilu Facebook: Mercedes-Benz Polska, rozpoczął się specjalny konkurs. Polega on na ukończeniu gry internetowej, w której użytkownik sprawdza nowe systemy bezpieczeństwa Mercedesa Klasy B, tj. asystent utrzymania pasa ruchu czy asystent zapobiegania kolizjom.
Agencja przygotowała aplikację konkursową na Facebooka, zwyciężczynie lokalnych edycji wezmą udział w profesjonalnych sesjach zdjęciowych, a część z nich wyjedzie do Paryża.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.