Program wideo „Nocna Zmiana” dziennika „Super Express” włączył się w licytacje na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aukcja trwa do 25 stycznia br. (sobota).
Program wideo „Nocna Zmiana” dziennika „Super Express” włączył się w licytacje na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aukcja trwa do 25 stycznia br. (sobota).
Agencja LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
Katarzyna Urbańska, była dziennikarka TVN, objęła stanowisko redaktor naczelnej oraz PR & Marketing Managera portalu Zdrowie.pl. Innowacyjna platforma typu premium zadebiutuje w sieci we wrześniu 2025 r.
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
Radiowa Czwórka przygotowała premiery trzech podcastów. W styczniu br. na platformie podcastopwej Polskiego Radia zadebiutują: „Hej, co masz na sobie?” Weroniki Puszkar, „Wychowani na Depeszach” Numer Raza oraz „Wychowani na górach” Kariny Terzoni.
Grupa RMF rozbudowuje struktury podcastowe. W grudniu 2024 r. zadebiutował gamingowy „WSAD Podcast”, a w styczniu br. premierę miał „Podcast nadawczy”. W planach na najbliższe tygodnie są kolejne produkcje.
Dominika Bednarczyk – jedna z najważniejszych aktorek teatralnych pokolenia – została tegoroczną laureatką Radiowej Nagrody im. Romany Bobrowskiej. Nagroda przyznawana przez Radio Kraków ma popularyzować ambitne gatunki radiowej sztuki i promuje ideę radia publicznego.
Dominika Bednarczyk – jedna z najważniejszych aktorek teatralnych pokolenia – została tegoroczną laureatką Radiowej Nagrody im. Romany Bobrowskiej. Nagroda przyznawana przez Radio Kraków ma popularyzować ambitne gatunki radiowej sztuki i promuje ideę radia publicznego.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.