Rozmowa z Grzegorzem Kańdułą, General Managerem Amooco Agency, m.in. o popularności prowadzenia loterii i konkursów przez marki, recepcie na sukces prowadzenia tego typu działań na polskim rynku.
W połowie sierpnia br., skład dyrektorski IQS zasilił Aleksander Marchlewski, który objął stanowisko Business Unit Directora. Tym samym pokieruje jednym z zespołów badawczych. Dotychczasowy szef działu – Radosław Soszka, kontynuuje karierę w IQS i będzie wspierał zespół pełniąc stanowisko eksperckie.
"Pandemia przyśpieszyła proces profesjonalizacji miejskich agend zajmujących się promocją" - mówi dla portalmedialny.pl Radosław Michalski, dyrektor Wydziału Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. Druga część rozmowy.
"Pandemia przyśpieszyła proces profesjonalizacji miejskich agend zajmujących się promocją" - mówi dla portalmedialny.pl Radosław Michalski, dyrektor Wydziału Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. Pierwsza część rozmowy.
Rozmowa z Bianką Pawlewską, senior vice-president of cinema advertising New Age Media International, m.in. na temat reklamy kinowej i kondycji kin po ponownym otwarciu.
Rozmowa z Dorota Grabowską, Kierownikiem Działu Marketingu SM Mlekpol, m.in. o historii marki Łaciate i o wyzwaniach w historii ćwierćwiecza funkcjonowania marki na polskim rynku.
Rozmowa z Sylwią Wiszowatą – Łazarz, Associate Director, Head of Marketing Asset Services w firmie Cushman&Wakefield, zarządzającej Galeriami Klif, m.in. o 20-leciu działalności obiektu, recepcie na sukces galerii w czasie nasycenia rynku obiektami handlowymi, a także o aktywności pod hasłem „Klif łączy pokolenia”.
Rozmowa z Dominikiem Piwkiem, Dyrektorem ds. Marketingu i PR w firmie NEPI Rockcastle Poland (właścicielem krakowskiej Bonarki i kilkudziesięciu innych obiektów w Europie).
Rozmowa z Agatą Brodzką, Managing Director agencji Platinium Cast, m.in. o tym, co jest największym wyzwaniem w pracy w Platinium Cast, o zmianach iplanach agencji.
Rozmowa z Januszem Stroką, Prezesem Netto Polska, m.in. o wprowadzeniu nowego logo, wyzwaniach dla placówek handlowych w cyfrowych czasach i przekonywaniu najmłodszych klientów w epoce social media.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.