18.02.25, 18:00

Kolejne kanały TVN Warner Bros. Discovery dołączyły do oferty Pilota WP

Kolejne kanały TVN Warner Bros. Discovery dołączyły do oferty Pilota WP, fot.: materiały prasowe

Od 18 lutego br. użytkownicy Pilota WP zyskali dostęp do kolejnych 17 kanałów z portfolio TVN Warner Bros. Discovery, co powiększyło bibliotekę stacji nadawcy na platformie do łącznie 24 kanałów. 

W ramach pierwszego etapu wdrożenia, na siedmiu kanałach zostanie uruchomiona także technologia Dynamic Ad Insertion (DAI). Obecnie – oprócz m.in. TVN, TVN24 i TVN24 BiS – Pilot WP oferuje dodatkowo 17 kanałów Grupy TVN Warner Bros. Discovery, w tym.: TVN7, TVN Style, Discovery, HGTV czy TTV. Dodatkowo, użytkownicy mogą wybrać spośród czterech nowych pakietów usługi.

 „Nawiązanie współpracy z TVN Warner Bros. Discovery to ważny krok w realizacji naszej strategii dostarczania najwyższej jakości treści. Dzięki dodaniu 17 kanałów od TVN Warner Bros. Discovery, zapewniamy użytkownikom dostęp do szerokiej oferty rozrywkowej, filmowo-serialowej, dokumentalnej oraz informacyjnej. Uruchomienie dynamicznej reklamy adresowalnej (DAI) na tych kanałach pozwoli na lepsze dopasowanie treści reklamowych do odbiorców. To połączenie jakości, różnorodności i nowoczesnej technologii, które spełnia oczekiwania użytkowników” – mówi Jagna Wiszniewska, VP of Content w Audiotece Group.

Od teraz, wspólnie z Pilotem WP, możemy zaoferować widzom platformy jeszcze większą bibliotekę naszych najlepszych seriali, filmów i programów, dostępnych łącznie na 24 kanałach z naszego portfolio. Jednocześnie po raz pierwszy uruchamiamy nasze kanały z technologią DAI w środowisku OTT zewnętrznego operatora. Jest to kolejny krok w naszej technologicznej rewolucji, w ramach której wprowadzamy nowy standard dostarczania treści reklamowych. W pierwszym etapie wdrożenia innowacyjna technologia DAI zostanie zastosowana na siedmiu kanałach, co sprawi, że czas spędzony na oglądaniu w Pilocie WP będzie jeszcze bardziej satysfakcjonujący. Dzięki personalizacji reklam widzowie otrzymają komunikaty lepiej dostosowane do ich potrzeb, co przełoży się na lepsze doświadczenia z oglądania telewizji. Równocześnie dla naszych partnerów reklamowych otwierają się jeszcze większe możliwości skutecznego docierania do nowych grup odbiorców” – mówi Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President – Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.

Komentarze

Powiązane

19.03.25, 10:17
| TV / VOD » badania rynku
Ponad 400 tys. widzów Kwartetu dla czterech aktorów. TVP2 liderem poniedziałku
W poniedziałek, 17 marca br., grupa TVP osiągnęła najwyższy udział wśród nadawców: łączny udział dobowy TVP wyniósł tego dnia 21,9 proc. (dane: Nielsen Media).
19.03.25, 06:00
| TV / VOD » badania rynku
Kuchenne rewolucje pozostaje hitem TVN. Trzeci odcinek formatu obejrzało ponad 1,1 mln widzów
27 lutego br. na antenie TVN zadebiutował jubileuszowy, 30. sezon programu "Kuchenne rewolucje" z Magdą Gessler. Program emitowany jest w nowym paśmie - o godz. 20:50.
18.03.25, 13:53
| TV / VOD » badania rynku
Must Be The Music. Rośnie widownia formatu
Drugi odcinek muzycznego formatu „Must Be The Music” (Polsat) był liderem w swoim paśmie emisji oraz odnotował jeszcze lepsze wyniki oglądalności niż jego premierowa odsłona.
18.03.25, 12:37
| TV / VOD » informacje
#PerłyArchiwów. Podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP wprowadza nowy format
Poświęcony polskiemu kinu podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza zakres tematyczny i wprowadza nowy format „#PerłyArchiwów”, który ma twórczo wykorzystywać archiwalne materiały audiowizualne Telewizji Polskiej. Gospodarzem programu jest historyk młodego pokolenia Michał Przeperski.
18.03.25, 07:15
| TV / VOD » badania rynku
The Voice Kids i Sanatorium miłości hitami TVP
W sobotę, 15 marca br. kolejny odcinek 8. edycji show TVP2 „The Voice Kids” obejrzało w momencie najwyższej oglądalności ponad 1,7 mln widzów, a program z udziałem seniorów „Sanatorium miłości” – prawie 1,7 mln osób. Popularnością wśród widzów cieszyły się też inne propozycje TVP.
17.03.25, 07:00
| TV / VOD » badania rynku
Talk-show Kuby Wojewódzkiego zyskał widzów w nowym paśmie
Pod koniec lutego br. na antenę TVN powrócił Kuba Wojewódzki z nowym sezonem swojego autorskiego talk-show. Tym razem w nowym paśmie – o godz. 20:50. O nowej porze tytuł zyskał blisko 100 tys. nowych widzów.
14.03.25, 16:15
| TV / VOD » informacje
Golden Media Polska zmienia logotyp
Golden Media Polska, producent programów telewizyjnych, po 13 latach zmienia logotyp. Celem jest odświeżenie wizerunku firmy oraz podkreślenie jej otwartości i innowacyjności. 
14.03.25, 13:30
| TV / VOD » informacje
Postaw na milion świętuje 15 lat na antenie i start 30. sezonu
W piątek, 14 marca 2025 r. o godz. 20:45 na antenie TVP2 zadebiutuje 30. sezon teleturnieju „Postaw na milion”. Program po raz pierwszy wyemitowano 5 marca 2011 r., a jego gospodarzem od początku pozostaje Łukasz Nowicki.
13.03.25, 19:45
| TV / VOD » seriale
Porządny człowiek. Pierwszy teaser i zdjęcia z planu nowego thrillera HBO
"Porządny człowiek" to nowa polska produkcja HBO Original – pełen napięcia thriller psychologiczny, który wkrótce zadebiutuje na platformie. Sprawdź najnowszy teaser i zobacz zdjęcia prosto z planu!
13.03.25, 18:15
| TV / VOD » informacje |
Polsat wkracza na Spotify. Pierwsza kampania stacji promująca Must Be The Music
Polsat, przy wsparciu polskiego oddziału Aleph, zrealizował kampanię na Spotify promującą powrót programu „Must Be The Music” po dziewięciu latach przerwy. To pierwsze wykorzystanie tej platformy muzycznej przez stację w celach reklamowych.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.