14.02.25, 07:48

Wybrane filmy dystrybuowane przez Stowarzyszenie Nowe Horyzonty w ofercie platformy AVIOS

Wybrane filmy dystrybuowane przez Stowarzyszenie Nowe Horyzonty w ofercie platformy AVIOS, fot.: materiały prasowe

Kino ambitne i niepokorne doceniane przez krytyków i festiwalową publiczność na całym świecie trafiło do oferty ogólnopolskiej platformy IPTV AVIOS wrocławskiej spółki KORBANK. To efekt współpracy ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty z Warszawy.

Mamy bogatą ofertę telewizyjnych kanałów filmowych, ale brakowało nam kina ambitnego. Chcieliśmy, by odbiorcy mieli możliwość sięgnięcia po kulturę wysoką za pośrednictwem dekoderów TV. Wspólnie z Nowymi Horyzontami zadbaliśmy więc, by dobre kino zagościło w domach naszych widzów. Teraz wystarczy tylko kliknąć” – mówi Tymoteusz Biłyk, prezes zarządu AVIOS Sp. z o. o.

Dzięki współpracy z platformą AVIOS wybrane tytuły dystrybuowane przez Stowarzyszenie Nowe Horyzonty dostępne są teraz do wypożyczenia bezpośrednio na ekranie telewizora. Z takiej możliwości może skorzystać przeszło 100 tys. widzów platformy AVIOS na terenie całego kraju.

Nie każdy nasz widz ma blisko do kina studyjnego z ofertą ambitną. Nie każdy też ogląda filmy przez stronę www. Wychodzimy tym ograniczeniom naprzeciw. Nasze rozwiązanie trafia do odbiorców klasycznej telewizji, którzy cenią sobie wygodę i prostotę obsługi” – mówi Marcin M. Drews, specjalista ds. komunikacji AVIOS. „Dekodery KORBOX oparte na naszym autorskim oprogramowaniu oferują łatwy dostęp do usług nielinearnych w taki sposób, by nie generować wykluczenia cyfrowego. Wypożyczanie filmów czy przeglądanie zasobów sieciowych zorganizowaliśmy więc tak, by nie sprawiało to problemu nawet osobom niekorzystającym na co dzień z Internetu. I co w tym wszystkim ważne, telewizor nie musi tu być smart. Tę funkcjonalność bierze na siebie nasz dekoder” – dodaje Drews.

Obecnie na dekoderach KORBOX dostępne jest 27 filmów, w tym 10 dla młodego widza. Wszystkie wypożyczać można w wygodny sposób, wpisując PIN z poziomu pilota. Opłaty doliczane będą do miesięcznego rachunku za usługę TV.

Co znajduje się w ofercie platformy IPTV AVIOS?

Platforma IPTV AVIOS należy do wrocławskiego operatora KORBANK S.A. i jest podmiotem o całkowicie polskim kapitale. Spółka dystrybuuje przeszło 250 kanałów TV oraz autorskie dekodery wśród blisko 300 operatorów – dostawców Internetu, którzy dostarczają je do 100 tysięcy widzów w całym kraju. Poza ofertą liniową AVIOS umożliwia przeglądanie Internetu na ekranie telewizora, dostęp do serwisów streamingowych YouTube, Twitch i FlixClassic, przewijanie programów TV do trzech dni wstecz czy nagrywanie w chmurze. W ramach bezpłatnej usługi FREE ONLINE abonenci mają także dostęp do blisko stu stacji radiowych, telewizji internetowych oraz krajoznawczych materiałów VOD.

Czym zajmuje się Stowarzyszenie Nowe Horyzonty?

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty to organizacja pozarządowa, której celem jest upowszechnianie wartościowej sztuki filmowej spoza głównego nurtu. W czasie ponad 20 lat działalności SNH powstało wiele projektów promujących współczesne wartościowe kino, takich jak największy festiwal filmowy w Polsce MFF Nowe Horyzonty czy MFF Młode Horyzonty.

Komentarze

Powiązane

19.03.25, 10:17
| TV / VOD » badania rynku
Ponad 400 tys. widzów Kwartetu dla czterech aktorów. TVP2 liderem poniedziałku
W poniedziałek, 17 marca br., grupa TVP osiągnęła najwyższy udział wśród nadawców: łączny udział dobowy TVP wyniósł tego dnia 21,9 proc. (dane: Nielsen Media).
19.03.25, 06:00
| TV / VOD » badania rynku
Kuchenne rewolucje pozostaje hitem TVN. Trzeci odcinek formatu obejrzało ponad 1,1 mln widzów
27 lutego br. na antenie TVN zadebiutował jubileuszowy, 30. sezon programu "Kuchenne rewolucje" z Magdą Gessler. Program emitowany jest w nowym paśmie - o godz. 20:50.
18.03.25, 13:53
| TV / VOD » badania rynku
Must Be The Music. Rośnie widownia formatu
Drugi odcinek muzycznego formatu „Must Be The Music” (Polsat) był liderem w swoim paśmie emisji oraz odnotował jeszcze lepsze wyniki oglądalności niż jego premierowa odsłona.
18.03.25, 12:37
| TV / VOD » informacje
#PerłyArchiwów. Podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP wprowadza nowy format
Poświęcony polskiemu kinu podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza zakres tematyczny i wprowadza nowy format „#PerłyArchiwów”, który ma twórczo wykorzystywać archiwalne materiały audiowizualne Telewizji Polskiej. Gospodarzem programu jest historyk młodego pokolenia Michał Przeperski.
18.03.25, 07:15
| TV / VOD » badania rynku
The Voice Kids i Sanatorium miłości hitami TVP
W sobotę, 15 marca br. kolejny odcinek 8. edycji show TVP2 „The Voice Kids” obejrzało w momencie najwyższej oglądalności ponad 1,7 mln widzów, a program z udziałem seniorów „Sanatorium miłości” – prawie 1,7 mln osób. Popularnością wśród widzów cieszyły się też inne propozycje TVP.
17.03.25, 07:00
| TV / VOD » badania rynku
Talk-show Kuby Wojewódzkiego zyskał widzów w nowym paśmie
Pod koniec lutego br. na antenę TVN powrócił Kuba Wojewódzki z nowym sezonem swojego autorskiego talk-show. Tym razem w nowym paśmie – o godz. 20:50. O nowej porze tytuł zyskał blisko 100 tys. nowych widzów.
14.03.25, 16:15
| TV / VOD » informacje
Golden Media Polska zmienia logotyp
Golden Media Polska, producent programów telewizyjnych, po 13 latach zmienia logotyp. Celem jest odświeżenie wizerunku firmy oraz podkreślenie jej otwartości i innowacyjności. 
14.03.25, 13:30
| TV / VOD » informacje
Postaw na milion świętuje 15 lat na antenie i start 30. sezonu
W piątek, 14 marca 2025 r. o godz. 20:45 na antenie TVP2 zadebiutuje 30. sezon teleturnieju „Postaw na milion”. Program po raz pierwszy wyemitowano 5 marca 2011 r., a jego gospodarzem od początku pozostaje Łukasz Nowicki.
13.03.25, 19:45
| TV / VOD » seriale
Porządny człowiek. Pierwszy teaser i zdjęcia z planu nowego thrillera HBO
"Porządny człowiek" to nowa polska produkcja HBO Original – pełen napięcia thriller psychologiczny, który wkrótce zadebiutuje na platformie. Sprawdź najnowszy teaser i zobacz zdjęcia prosto z planu!
13.03.25, 18:15
| TV / VOD » informacje |
Polsat wkracza na Spotify. Pierwsza kampania stacji promująca Must Be The Music
Polsat, przy wsparciu polskiego oddziału Aleph, zrealizował kampanię na Spotify promującą powrót programu „Must Be The Music” po dziewięciu latach przerwy. To pierwsze wykorzystanie tej platformy muzycznej przez stację w celach reklamowych.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.