10.02.25, 16:13
RMF FM notuje prawie 30. proc. w rynku radiowym. Duży spadek Jedynki
Radio RMF FM umocniło swoją pozycję na rynku radiowym - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 listopada 2024 r. do 31 stycznia 2025 r. (regionalne stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Radio RMF FM w ostatniej fali uzyskało 29,9 proc. udziału w rynku (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). W porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku stacja zyskała aż 1,4 p.p. Drugie miejsce zajmuje Radio Zet (strata 0,4 p.p.), które już nie uzyskuje tak wysokich wyników jak w połowie ubiegłego roku (np. w okresie sierpień - październik 2024 r. to aż 15,5 proc.). Trzecie miejsce zajmuje Jedynka ze stratą aż 0,8 p.p.
Kolejne miejsca w rankingu najchętniej słuchanych stacji zajmują kolejno: VOX FM (wzrost o 0,2 p.p.), Radio Maryja (wzrost o 0,5 p.p.), TOK FM (strata 0,5 p.p.), Trójka (wzrost o 0,1 p.p.), Antyradio (strata 0,5 p.p.), RMF Classic (udział bez zmian), Radio Wnet (wzrost o 0,3 p.p.), Polskie Radio 24 (strata 0,3 p.p.), Radio Eska Rock (wzrost o 0,1 p.p.) i Dwójka (udziały bez zmian).
Udział stacji radiowych w rynku
listopad 2023 : styczeń 2024 | luty 2024 : kwiecień 2024 | maj 2024 : lipiec 2024 | sierpień 2024 : październik 2024 | listopad 2024 : styczeń 2025 | |
RMF FM | 28,5% | 29,8% | 28,9% | 28,7% | 29,9% |
Radio ZET | 14,5% | 15,1% | 15,2% | 15,5% | 14,1% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 5,4% | 4,4% | 4,8% | 4,7% | 4,6% |
Radio VOX FM | 3,2% | 3,2% | 2,9% | 3,3% | 3,4% |
Radio Maryja | 1,9% | 2,1% | 1,9% | 2,4% | 2,4% |
Radio TOK FM | 2,9% | 3,2% | 2,3% | 2,2% | 2,4% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 2,0% | 2,1% | 2,0% | 2,2% | 2,1% |
Antyradio | 2,4% | 2,5% | 2,5% | 2,2% | 1,9% |
Radio RMF Classic | 1,5% | 1,5% | 1,4% | 1,3% | 1,5% |
Radio Wnet | 0,4% | 0,5% | 0,6% | 0,6% | 0,7% |
Polskie Radio 24 | 0,9% | 0,6% | 0,6% | 0,4% | 0,6% |
Radio Eska ROCK / do 2024-06 Radio Muzo.fm | 0,4% | 0,4% | 0,5% | 0,5% | 0,5% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,4% | 0,6% | 0,6% | 0,4% | 0,4% |
Fale:
listopad 2023 : styczeń 2024 (wielkość: 21 041)
luty 2024 : kwiecień 2024 (wielkość: 21 038)
maj 2024 : lipiec 2024 (wielkość: 21 038)
sierpień 2024 : październik 2024 (wielkość: 20 972)
listopad 2024 : styczeń 2025 (wielkość: 20 992)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 29 345 962 (2 110 103 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze