31.01.25, 08:00

Wiosna 2025 w Polsacie. Dużo rozrywki w ofercie stacji

Logo Polsatu, fot.: materiały prasowe

Wiosną w Polsacie wraca format „Must be the music” z nowym składem jury. Stacja wyemituje aż dwa formaty kabaretowe. Ramówkę wypełnią liczne kontynuacje znanych formatów.

W ramówce Polsatu, po dziewięciu latach przerwy, powraca „Must be the music”. Program będzie emitowany od 7 marca, w piątki o godz. 19:55. Za stołem jurorskim zasiądą: Natalia Szroeder, Sebastian Karpiel-Bułecka, Dawid Kwiatkowski i Miuosh. W roli prowadzących program i tym samym osób wspierających uczestników za kulisami: wokalistka i aktorka Patricia Kazadi, dziennikarz i prezenter Maciej Rock oraz aktor Adam Zdrójkowski. Program „Must be the music” pojawił się na antenie Telewizji Polsat wiosną 2011 r. i doczekał się jedenastu edycji emitowanych do 2016 r. Główną nagrodą w programie, oprócz szansy na zaprezentowanie swojej muzyki przed milionową widownią, jest 250 tys. zł oraz występ na Polsat Hit Festiwal. Za produkcję odpowiada Endemol Shine Polska na zlecenie Telewizji Polsat. W sumie pojawi się 10 odcinków.

Format „Kabaret na żywo” emitowany będzie w soboty o godz. 19.55 od 1 marca. Gospodarzami programu są Olga Łasak z Kabaretu Czesuaf oraz Piotr „Guma” Gumulec z Kabaretu Chyba. W programie wezmą udział goście, między innymi Krzysztof Ibisz czy Rafał Maserak. W sumie pojawi się osiem odcinków.

Na antenie stacji pojawi się „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” (sezon 16) w niedziele od 2 marca, o godz. 19:55. Za choreografie odpowiadają Maciej Zakliczyński, który został też drugim reżyserem show, Janja Lesar i Michał Jeziorowski. Taneczne kreacje przygotuje kostiumografka Martyna Łach, a o oprawę muzyczną zadba Tomek Szymuś. Taneczne postępy gwiazd będą oceniać jurorzy: Iwona Pavlović, Ewa Kasprzyk, Rafał Maserak i Tomasz Wygoda, a program poprowadzą Paulina Sykut-Jeżyna i Krzysztof Ibisz.

Na antenę powraca „Ninja vs Ninja” (sezon 10). Format pojawiać się będzie od 4 marca, wtorek, o godz. 20:10. Program poprowadzą komentatorzy sportowi, Jerzy Mielewski i Łukasz „Juras” Jurkowski. Wspierać ich będzie Karolina Gilon.
Nowością będzie „Kabaret K2. Jedziemy po bandzie” (emisja: od 5 marca, środa, godz. 20:10). W środku tygodnia stacja proponuje swoim widzom chwilę wytchnienia od codziennych obowiązków przy rozrywce. „Show kabaretowe przygotowane będzie przez lidera Kabaretu K2 - Bartka Klauzińskiego.

Tradycyjnie pojawią się nowe odcinki formatu „Nasz nowy dom”, serialu „Przyjaciółki”, serialu ”Komisarz Mama”, śniadaniówka „halo tu polsat”, teleturniej „Awantura o kasę”, serial „Uroczysko” , serial „Gliniarze” telenowela „Pierwsza miłość”, program kulinarny „Ewa gotuje” oraz serialu komediowego „Teściowie”.

Nowością będzie thriller psychologiczny „Krew”, który emitowany będzie od 7 marca, w piątki o godz., godz. 22:05. To pełen rodzinnych tajemnic. W obsadzie m.in. Małgorzata Foremniak, Ireneusz Czop, Piotr Trojan, Vanessa Aleksander, Katarzyna Z. Michalska, Piotr Głowacki. Fabuła serialu skupia się wokół historii rodziny, której życie zostaje wywrócone do góry nogami po nagłej śmierci matki.

Komentarze

Powiązane

19.03.25, 10:17
| TV / VOD » badania rynku
Ponad 400 tys. widzów Kwartetu dla czterech aktorów. TVP2 liderem poniedziałku
W poniedziałek, 17 marca br., grupa TVP osiągnęła najwyższy udział wśród nadawców: łączny udział dobowy TVP wyniósł tego dnia 21,9 proc. (dane: Nielsen Media).
19.03.25, 06:00
| TV / VOD » badania rynku
Kuchenne rewolucje pozostaje hitem TVN. Trzeci odcinek formatu obejrzało ponad 1,1 mln widzów
27 lutego br. na antenie TVN zadebiutował jubileuszowy, 30. sezon programu "Kuchenne rewolucje" z Magdą Gessler. Program emitowany jest w nowym paśmie - o godz. 20:50.
18.03.25, 13:53
| TV / VOD » badania rynku
Must Be The Music. Rośnie widownia formatu
Drugi odcinek muzycznego formatu „Must Be The Music” (Polsat) był liderem w swoim paśmie emisji oraz odnotował jeszcze lepsze wyniki oglądalności niż jego premierowa odsłona.
18.03.25, 12:37
| TV / VOD » informacje
#PerłyArchiwów. Podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP wprowadza nowy format
Poświęcony polskiemu kinu podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza zakres tematyczny i wprowadza nowy format „#PerłyArchiwów”, który ma twórczo wykorzystywać archiwalne materiały audiowizualne Telewizji Polskiej. Gospodarzem programu jest historyk młodego pokolenia Michał Przeperski.
18.03.25, 07:15
| TV / VOD » badania rynku
The Voice Kids i Sanatorium miłości hitami TVP
W sobotę, 15 marca br. kolejny odcinek 8. edycji show TVP2 „The Voice Kids” obejrzało w momencie najwyższej oglądalności ponad 1,7 mln widzów, a program z udziałem seniorów „Sanatorium miłości” – prawie 1,7 mln osób. Popularnością wśród widzów cieszyły się też inne propozycje TVP.
17.03.25, 07:00
| TV / VOD » badania rynku
Talk-show Kuby Wojewódzkiego zyskał widzów w nowym paśmie
Pod koniec lutego br. na antenę TVN powrócił Kuba Wojewódzki z nowym sezonem swojego autorskiego talk-show. Tym razem w nowym paśmie – o godz. 20:50. O nowej porze tytuł zyskał blisko 100 tys. nowych widzów.
14.03.25, 16:15
| TV / VOD » informacje
Golden Media Polska zmienia logotyp
Golden Media Polska, producent programów telewizyjnych, po 13 latach zmienia logotyp. Celem jest odświeżenie wizerunku firmy oraz podkreślenie jej otwartości i innowacyjności. 
14.03.25, 13:30
| TV / VOD » informacje
Postaw na milion świętuje 15 lat na antenie i start 30. sezonu
W piątek, 14 marca 2025 r. o godz. 20:45 na antenie TVP2 zadebiutuje 30. sezon teleturnieju „Postaw na milion”. Program po raz pierwszy wyemitowano 5 marca 2011 r., a jego gospodarzem od początku pozostaje Łukasz Nowicki.
13.03.25, 19:45
| TV / VOD » seriale
Porządny człowiek. Pierwszy teaser i zdjęcia z planu nowego thrillera HBO
"Porządny człowiek" to nowa polska produkcja HBO Original – pełen napięcia thriller psychologiczny, który wkrótce zadebiutuje na platformie. Sprawdź najnowszy teaser i zobacz zdjęcia prosto z planu!
13.03.25, 18:15
| TV / VOD » informacje |
Polsat wkracza na Spotify. Pierwsza kampania stacji promująca Must Be The Music
Polsat, przy wsparciu polskiego oddziału Aleph, zrealizował kampanię na Spotify promującą powrót programu „Must Be The Music” po dziewięciu latach przerwy. To pierwsze wykorzystanie tej platformy muzycznej przez stację w celach reklamowych.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.