31.01.25, 07:00

Wiosna w TVN. Nowy codzienny serial i reality show

Kadr z serialu "Szpital Św. Anny", fot.: materiały prasowe

Z końcem lutego br. ruszy wiosenna ramówka. Wśród nowości znajdzie się codzienny serial. Na widzów czekać będą kontynuacje popularnych formatów.

Wiosną na antenie TVN pojawią się przebojowe nowości oraz kolejne odsłony uwielbianych przez widzów formatów. Weekendowa rozrywka, tak jak w poprzednim sezonie, wystartuje już o godzinie 19:30 – w soboty na widzów czekać będzie 16. edycja „Mam Talent!”, a w niedziele nowy sezon „The Traitors. Zdrajcy”. Od poniedziałku do czwartku antenowe hity pojawią się natomiast o 20:50 – w tym paśmie zobaczymy „You Can Dance – Po prostu tańcz!”, „MasterChef Nastolatki”, „Kuchenne rewolucje” oraz „Kubę Wojewódzkiego”.

Widzimy, że preferencje widzów ulegają zmianom i po prostu na nie odpowiadamy. W poprzednim sezonie zdecydowaliśmy się na odważne kroki dotyczące układu ramówki w weekendowym prime time. Wyniki pokazały, że była to dobra decyzja. Wiosną wykonamy kolejny krok, w dni powszednie zaproponujemy widzom pasmo rozrywkowe wcześniej – już o godz. 20:50. W ramówce dużą i ważną nowością będzie serial „Szpital Św. Anny” oraz programy rozrywkowe, nad którymi obecnie pracujemy. W tym sezonie nie zwalniamy tempa – czekamy na naszych widzów ze świetnymi programami, które układamy w taki sposób, aby pasowały do ich do stylu życia” – mówi Lidia Kazen, dyrektorka programowa kanałów TVN.

Format „You Can Dance – Po prostu tańcz!” powraca do TVN Uczestników oceniać będzie jury: Mery Spolsky, Ryfa Ri, Bartosz Porczyk oraz Michał Danilczuk, a program poprowadzi Maciej Dowbor. Pierwszy odcinek show pojawi się w środę, 26 lutego o godz. 20:50.

W niedzielne wieczory emitowany będzie II sezon polskiej edycji programu „The Traitors. Zdrajcy”. Formuła show inspirowana jest popularną grą Mafia. Uczestnicy potajemnie dzieleni są na „lojalnych" i „zdrajców”, a każdy z nich obiera własną strategię gry. Prowadzącą show jest Malwina Wędzikowska. Pierwszy odcinek drugiego sezonu „The Traitors. Zdrajcy” wyemitowany zostanie już w niedzielę 23 lutego o godz. 19:30.

W wiosennej ramówce pojawi się 16. edycja „Mam Talent!”. Za stołem jurorskim ponownie będzie można zobaczyć Marcina Prokopa, Julię Wieniawę i Agnieszkę Chylińską, a program poprowadzi Jan Pirowski i Agnieszka Woźniak-Starak. Premiera pierwszego odcinka „Mam Talent! 16” odbędzie się w sobotę 1 marca o godz. 19:30.

Nowy codzienny serial

Ważną częścią wiosennej oferty będą seriale. Od poniedziałku do środy emitowany będzie nowy serial „Szpital św. Anny”, który opowiada nie tylko o medycznych przypadkach, ale również prawdziwej kobiecej przyjaźni, siostrzeństwie i solidarności. W rolach głównych wystąpią Jolanta Fraszyńska, Joanna Liszowska, Julia Kamińska, Marta Wierzbicka, Klaudia Koścista, Ada Szczepaniak i Dorota Segda. Pierwszy odcinek pojawi się na antenie TVN w poniedziałek 24 lutego o godzi. 17:40.

Z drugą edycją powróci także „MasterChef Nastolatki”. Kulinarne zmagania ocenią Dorota Szelągowska i Michel Moran, a także liczne grono gości specjalnych – wśród nich m.in. Klaudia El Dursi, Jan Pirowski, Piotr Kraśko, Przemysław Klima, Grzegorz Zawierucha oraz Piotr i Agnieszka Głowaccy. Drugi sezon show zadebiutuje na antenie w poniedziałek 24 lutego o godz. 20:50.

Na antenie powrócą „Kuchenne rewolucje”. Magda Gessler ponownie przemierzy Polskę wzdłuż i wszerz, aby pomóc lokalom gastronomicznym w trudnej sytuacji. To będzie wyjątkowy, 30. sezon programu, który w tym roku świętuje 15 lat na antenie oraz 400. Odcinek. Premiera nowego sezonu odbędzie się w czwartek 27 lutego o godz. 20:50.

Rywalizacja o dom

Wiosenną nowością na antenie TVN będzie także reality show „Zróbmy sobie dom”. Dziewięć par przystąpi do rywalizacji o spełnienie marzenia jakim jest posiadanie własnego domu. Głównym zadaniem uczestników będzie wykonanie gruntownego remontu nieruchomości z rynku wtórnego, a efekty ich pracy i pomysły na zaaranżowanie przestrzeni oceni jury – Wiesiek Skiba, Anna Błaszczyk i Dawid Małycha. Program poprowadzi Joanna Koroniewska.

Każdej niedzieli Marcin Prokop ponownie zabierze widzów w podróż do USA – na antenie pojawi się bowiem kolejny sezon „Niezwykłych Stanów Prokopa”. Tym razem prowadzący wyruszy tropem amerykańskich historii i mitów, które najmocniej wpłynęły na jego wyobraźnię w okresie dorastania. Odcinki nowego sezonu będą dwukrotnie dłuższe. Premiera formatu 2 marca o godz. 11:20.

Z kolejnym sezonem swojego programu na antenę TVN powróci także Kuba Wojewódzki, który ponownie zaprosi na swoją kanapę wyjątkowe i charyzmatyczne postaci świata polskiej kultury i sztuki. „Kuba Wojewódzki” zagości na ekranach we wtorkowe wieczory – pierwszy odcinek 25 lutego o godz. 20:50.

W nowej ramówce widzowie obejrzą ponadto dalsze losy bohaterów codziennego serialu „Na Wspólnej”, który w tym sezonie świętować będzie emisję 4000. odcinka, a także kolejne odcinki „Detektywów” i „Ukrytej prawdy”. Poranki przez cały tydzień rozpoczynać będzie „Dzień Dobry TVN”, a „Co Za Tydzień” dostarczy widzom informacji ze świata kultury i rozrywki. Wiosną nie zabraknie również programów newsowych oraz publicystycznych i interwencyjnych – na widzów czekać będą „Fakty”, a także „Uwaga!” i „Superwizjer”. Piątkowe wieczory zarezerwowane zostały na hity filmowe, m.in.: „Godzilla minus 1”, „Teściowie II”, „Diuna” czy „Top Gun: Maverick”.

Komentarze

Powiązane

19.03.25, 10:17
| TV / VOD » badania rynku
Ponad 400 tys. widzów Kwartetu dla czterech aktorów. TVP2 liderem poniedziałku
W poniedziałek, 17 marca br., grupa TVP osiągnęła najwyższy udział wśród nadawców: łączny udział dobowy TVP wyniósł tego dnia 21,9 proc. (dane: Nielsen Media).
19.03.25, 06:00
| TV / VOD » badania rynku
Kuchenne rewolucje pozostaje hitem TVN. Trzeci odcinek formatu obejrzało ponad 1,1 mln widzów
27 lutego br. na antenie TVN zadebiutował jubileuszowy, 30. sezon programu "Kuchenne rewolucje" z Magdą Gessler. Program emitowany jest w nowym paśmie - o godz. 20:50.
18.03.25, 13:53
| TV / VOD » badania rynku
Must Be The Music. Rośnie widownia formatu
Drugi odcinek muzycznego formatu „Must Be The Music” (Polsat) był liderem w swoim paśmie emisji oraz odnotował jeszcze lepsze wyniki oglądalności niż jego premierowa odsłona.
18.03.25, 12:37
| TV / VOD » informacje
#PerłyArchiwów. Podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP wprowadza nowy format
Poświęcony polskiemu kinu podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza zakres tematyczny i wprowadza nowy format „#PerłyArchiwów”, który ma twórczo wykorzystywać archiwalne materiały audiowizualne Telewizji Polskiej. Gospodarzem programu jest historyk młodego pokolenia Michał Przeperski.
18.03.25, 07:15
| TV / VOD » badania rynku
The Voice Kids i Sanatorium miłości hitami TVP
W sobotę, 15 marca br. kolejny odcinek 8. edycji show TVP2 „The Voice Kids” obejrzało w momencie najwyższej oglądalności ponad 1,7 mln widzów, a program z udziałem seniorów „Sanatorium miłości” – prawie 1,7 mln osób. Popularnością wśród widzów cieszyły się też inne propozycje TVP.
17.03.25, 07:00
| TV / VOD » badania rynku
Talk-show Kuby Wojewódzkiego zyskał widzów w nowym paśmie
Pod koniec lutego br. na antenę TVN powrócił Kuba Wojewódzki z nowym sezonem swojego autorskiego talk-show. Tym razem w nowym paśmie – o godz. 20:50. O nowej porze tytuł zyskał blisko 100 tys. nowych widzów.
14.03.25, 16:15
| TV / VOD » informacje
Golden Media Polska zmienia logotyp
Golden Media Polska, producent programów telewizyjnych, po 13 latach zmienia logotyp. Celem jest odświeżenie wizerunku firmy oraz podkreślenie jej otwartości i innowacyjności. 
14.03.25, 13:30
| TV / VOD » informacje
Postaw na milion świętuje 15 lat na antenie i start 30. sezonu
W piątek, 14 marca 2025 r. o godz. 20:45 na antenie TVP2 zadebiutuje 30. sezon teleturnieju „Postaw na milion”. Program po raz pierwszy wyemitowano 5 marca 2011 r., a jego gospodarzem od początku pozostaje Łukasz Nowicki.
13.03.25, 19:45
| TV / VOD » seriale
Porządny człowiek. Pierwszy teaser i zdjęcia z planu nowego thrillera HBO
"Porządny człowiek" to nowa polska produkcja HBO Original – pełen napięcia thriller psychologiczny, który wkrótce zadebiutuje na platformie. Sprawdź najnowszy teaser i zobacz zdjęcia prosto z planu!
13.03.25, 18:15
| TV / VOD » informacje |
Polsat wkracza na Spotify. Pierwsza kampania stacji promująca Must Be The Music
Polsat, przy wsparciu polskiego oddziału Aleph, zrealizował kampanię na Spotify promującą powrót programu „Must Be The Music” po dziewięciu latach przerwy. To pierwsze wykorzystanie tej platformy muzycznej przez stację w celach reklamowych.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.