25.01.25, 22:42

33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na antenach kanałów TVN Warner Bros. Discovery

33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na antenach kanałów TVN Warner Bros. Discovery, fot.: materiały prasowe

TVN Warner Bros. Discovery po raz dziewiąty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy jako główny partner medialny wydarzenia. Relacje z 33. Finału będzie można śledzić przez cały dzień w TVN, TVN24 oraz TTV, na platformach Player i Max oraz w portalu tvn24.pl.

TVN Warner Bros. Discovery od dziewięciu lat jest głównym partnerem medialnym Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, wspierając akcję produkcyjnie, antenowo, promocyjnie i finansowo. W organizację Finału angażuje się co roku kilkaset osób, a efekty ich pracy można oglądać na antenach TVN, TVN24, TTV, na platformach streamingowych Player i Max.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to fenomen, który od ponad trzydziestu lat jednoczy nas wszystkich – wolontariuszy, miliony indywidualnych darczyńców i biznes, wokół wspólnego celu. To niesamowite, jak małe, czerwone serduszko stało się symbolem dobra, solidarności i nadziei, dzięki czemu sprzęt od Orkiestry ratuje życie i zdrowie w całej Polsce” –mówi Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce i CEO TVN. „Finał WOŚP to dla nas szczególnie ważny moment w roku – angażujemy się w to wydarzenie całym sercem i gramy najgłośniej, jak się da. Dokładamy swoją cegiełkę do zbiórki, ale też wspieramy to, co jest fundamentem WOŚP, czyli poczucie wspólnoty. Z radością pokażemy wszytko to, co czyni ten dzień wyjątkowym” – dodaje Kieli.

W niedzielę, 26 stycznia, ok. godz. 8:30 w programie „Dzień Dobry TVN” i w TVN24 widzowie będą mogli zobaczyć jego oficjalne otwarcie. W ten dzień na antenach TVN, TVN24, TTV, w serwisach Max, Player, TVN24 GO oraz w portalu tvn24.pl będzie można śledzić relacje ze studia Finału na błoniach PGE Narodowego, a także licznych Sztabów w Polsce i za granicą. Jak co roku nie zabraknie najważniejszych momentów Finału – koncertu oraz symbolicznego „Światełka do nieba”.
Z kolei szczegółowe informacje o 33. Finale WOŚP, wyjątkowe historie tych, których zdrowie ratował i ratuje sprzęt z charakterystycznym serduszkiem, najciekawsze aukcje, rozmowy z naukowcami, a także relacje z zagranicznych Sztabów można znaleźć w specjalnym serwisie portalu tvn24.pl.

TVN Warner Bros. Discovery wspiera Finał WOŚP nie tylko redakcyjnie i antenowo. Podczas Finału ogłoszona zostanie kwota darowizny od firmy – w ubiegłym roku był to 1 mln zł. Od lat powodzeniem cieszą się również aukcje charytatywne wystawiane przez TVN Warner Bros. Discovery oraz związane z firmą gwiazdy i redakcje. W tym roku pojawiło się ich blisko pięćdziesiąt, a widzowie mogą wylicytować, m.in. rodzinną wyprawę do świata Harrego Pottera w Warner Bros. Studio Tour w Londynie, wizyty na planie wybranych programów („Dzień Dobry TVN”, „You Can Dance”, „Mam Talent” czy „Top Model”), dzień w Sejmie z Arletą Zalewską, statuetkę Grand Press 2024 i spotkanie z dziennikarzami Uwagi TVN, wysprzątanie mieszkania przez prowadzących program “W kuluarach”, wejście za kulisy Top of the Top Sopot Festival, prywatny seans w kinie TVN Warner Bros. Discovery, monety z limitowanych kolekcji „Space Jam”, „Matrix” czy „Rick and Morty” (we współpracy z Mennicą Gdańską).

W miasteczku WOŚP zlokalizowanym na błoniach PGE Narodowego będzie można odwiedzić namiot TVN i wykonać zdjęcie w fotobudce AI oraz napić się bezalkoholowego grzańca.

TVN Warner Bros. Discovery współpracuje także z głównymi partnerami WOŚP, takimi jak mBank, Biedronka, Mastercard, Play, Dawtona oraz PZU.

Komentarze

Powiązane

19.03.25, 10:17
| TV / VOD » badania rynku
Ponad 400 tys. widzów Kwartetu dla czterech aktorów. TVP2 liderem poniedziałku
W poniedziałek, 17 marca br., grupa TVP osiągnęła najwyższy udział wśród nadawców: łączny udział dobowy TVP wyniósł tego dnia 21,9 proc. (dane: Nielsen Media).
19.03.25, 06:00
| TV / VOD » badania rynku
Kuchenne rewolucje pozostaje hitem TVN. Trzeci odcinek formatu obejrzało ponad 1,1 mln widzów
27 lutego br. na antenie TVN zadebiutował jubileuszowy, 30. sezon programu "Kuchenne rewolucje" z Magdą Gessler. Program emitowany jest w nowym paśmie - o godz. 20:50.
18.03.25, 13:53
| TV / VOD » badania rynku
Must Be The Music. Rośnie widownia formatu
Drugi odcinek muzycznego formatu „Must Be The Music” (Polsat) był liderem w swoim paśmie emisji oraz odnotował jeszcze lepsze wyniki oglądalności niż jego premierowa odsłona.
18.03.25, 12:37
| TV / VOD » informacje
#PerłyArchiwów. Podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP wprowadza nowy format
Poświęcony polskiemu kinu podcast Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza zakres tematyczny i wprowadza nowy format „#PerłyArchiwów”, który ma twórczo wykorzystywać archiwalne materiały audiowizualne Telewizji Polskiej. Gospodarzem programu jest historyk młodego pokolenia Michał Przeperski.
18.03.25, 07:15
| TV / VOD » badania rynku
The Voice Kids i Sanatorium miłości hitami TVP
W sobotę, 15 marca br. kolejny odcinek 8. edycji show TVP2 „The Voice Kids” obejrzało w momencie najwyższej oglądalności ponad 1,7 mln widzów, a program z udziałem seniorów „Sanatorium miłości” – prawie 1,7 mln osób. Popularnością wśród widzów cieszyły się też inne propozycje TVP.
17.03.25, 07:00
| TV / VOD » badania rynku
Talk-show Kuby Wojewódzkiego zyskał widzów w nowym paśmie
Pod koniec lutego br. na antenę TVN powrócił Kuba Wojewódzki z nowym sezonem swojego autorskiego talk-show. Tym razem w nowym paśmie – o godz. 20:50. O nowej porze tytuł zyskał blisko 100 tys. nowych widzów.
14.03.25, 16:15
| TV / VOD » informacje
Golden Media Polska zmienia logotyp
Golden Media Polska, producent programów telewizyjnych, po 13 latach zmienia logotyp. Celem jest odświeżenie wizerunku firmy oraz podkreślenie jej otwartości i innowacyjności. 
14.03.25, 13:30
| TV / VOD » informacje
Postaw na milion świętuje 15 lat na antenie i start 30. sezonu
W piątek, 14 marca 2025 r. o godz. 20:45 na antenie TVP2 zadebiutuje 30. sezon teleturnieju „Postaw na milion”. Program po raz pierwszy wyemitowano 5 marca 2011 r., a jego gospodarzem od początku pozostaje Łukasz Nowicki.
13.03.25, 19:45
| TV / VOD » seriale
Porządny człowiek. Pierwszy teaser i zdjęcia z planu nowego thrillera HBO
"Porządny człowiek" to nowa polska produkcja HBO Original – pełen napięcia thriller psychologiczny, który wkrótce zadebiutuje na platformie. Sprawdź najnowszy teaser i zobacz zdjęcia prosto z planu!
13.03.25, 18:15
| TV / VOD » informacje |
Polsat wkracza na Spotify. Pierwsza kampania stacji promująca Must Be The Music
Polsat, przy wsparciu polskiego oddziału Aleph, zrealizował kampanię na Spotify promującą powrót programu „Must Be The Music” po dziewięciu latach przerwy. To pierwsze wykorzystanie tej platformy muzycznej przez stację w celach reklamowych.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.