20.12.24, 20:00

Nowy sklep Bricomarché w Gogolinie w ramach modelu inwestycyjnego Grupy Muszkieterów

Bricomarché w Gogolinie, fot.: materiały prasowe

Sieć sklepów Bricomarché z artykułami do domu i ogrodu, otworzyła 4 grudnia br. nową placówkę w Gogolinie. Inwestorami są przedsiębiorcy z Grupy Muszkieterów.

Sklep, zlokalizowany przy ul. Krapkowickiej 160B, jest 213. punktem sprzedaży sieci w Polsce oraz 21. otwartą placówką w 2024 roku. Sklep w Gogolinie to pierwszy obiekt Bricomarché prowadzony przez Barbarę i Rafała Bajołków, przedsiębiorców, którzy dołączyli do Grupy w Polsce. To jednocześnie drugi supermarket sieci powstały dzięki nowym możliwościom rozwoju oferowanym przedsiębiorcom Bricomarché i Intermarché przez Grupę Muszkieterów. Unikalny model inwestycyjny umożliwia właścicielom sklepów, poprzez zakładane Spółki Deweloperskie, lokowanie środków w zakup nieruchomości i budowę nowych obiektów pod szyldem Intermarché i/lub Bricomarché, które mogą być prowadzone samodzielnie przez inwestorów lub przekazane w formie najmu innym przedsiębiorcom z Grupy.

  1. Otwarcie naszego pierwszego sklepu Bricomarché w Gogolinie to dla nas ważny krok w kierunku rozwoju biznesu. Związaliśmy swoją przyszłość z renomowaną marką, dzięki czemu mamy poczucie bezpieczeństwa, bo możemy cały czas liczyć na wsparcie sieci w każdym obszarze. Z drugiej strony jesteśmy przedsiębiorcami niezależnymi i możemy decydować, z których możliwości rozwoju oferowanych przez Grupę Muszkieterów skorzystamy. To daje komfort działania i dobre perspektywy na przyszłość (…)” – mówi Barbara Bajołek, właścicielka Bricomarché w Gogolinie.

Sklep o powierzchni 1200 m², z 700 m² ogrodu zewnętrznego oraz 600 m² wiaty budowlanej, oferuje m.in. materiały budowlane, dekoracje, artykuły do majsterkowania oraz ogrodowe, w tym rośliny od lokalnych dostawców. Klienci mogą również skorzystać z dodatkowych usług, takich jak cięcie blatów czy transport zakupionych towarów. Sklep dysponuje 50 miejscami parkingowymi, trzema kasami oraz kadrą pracowniczą liczącą 24 osoby.

Otwarcie sklepu Bricomarché w Gogolinie to kolejny dowód na skuteczność modelu inwestycyjnego Grupy Muszkieterów, który umożliwia szybki rozwój sieci. Dzięki tej innowacyjnej formie współpracy wspieramy naszych przedsiębiorców, którzy decydują się na inwestowanie w rozwój swoich biznesów. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy zrealizowaliśmy już dwie inwestycje, co świadczy o pozytywnym wpływie na ekspansję. Naszym celem jest nie tylko rozwijanie sieci, ale również zaspokajanie potrzeb mieszkańców mniejszych miejscowości, zapewniając im dostęp do wysokiej jakości produktów i usług” – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché.

Komentarze

Powiązane

07.03.25, 11:00
| biznes i technologie |
Marek Kozłowski dołącza do XTB jako Brand Director
XTB, międzynarodowy fintech oferujący aplikację inwestycyjną, rozszerza zespół marketingowy. Marek Kozłowski dołączył do firmy na stanowisko Brand Directora, gdzie będzie odpowiedzialny za zarządzanie marką XTB na rynkach globalnych.
16.02.25, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Rusza druga edycja konkursu Uwolnij wyobraźnię TVN Warner Bros. Discovery
TVN Warner Bros. Discovery ogłosił zwycięzców pierwszej edycji konkursu „Uwolnij wyobraźnię” i rozpoczął nabór do kolejnej edycji. Cztery wybrane scenariusze zostały zrealizowane w TVN XR Studio, z pomocą ekspertów grupy mediowej.
07.02.25, 16:45
| biznes i technologie » informacje
Orange Polska i Polski Światłowód Otwarty będą współpracować
Polski Światłowód Otwarty i Orange Polska zawarły umowę, dzięki której Orange może oferować swoje usługi światłowodowe na sieci FTTH należącej do PŚO. Pierwsi klienci już zaczęli korzystać z superszybkiego Orange Światłowodu na infrastrukturze partnera.
04.02.25, 16:30
| biznes i technologie » informacje
Adam Żołnowski w Zarządzie Fiberhost
1 lutego br. funkcję CFO i Wiceprezesa Zarządu w Fiberhost objął Adam Żołnowski. Na stanowisku CEO pozostaje Marta Wojciechowska oraz w roli COO/CTO Krzysztof Jaskólski.
02.02.25, 16:00
| biznes i technologie » informacje
Grupa Muszkieterów zanotowała w 2024 r. prawie 11 mld zł obrotu
W 2024 r. Grupa Muszkieterów osiągnęła łączny obrót w wysokości 10,93 mld zł w ramach sieci Intermarché i Bricomarché, notując wzrost o 6,3 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. To wynik znacząco wyższy niż średni wzrost rynków, na których Grupa jest obecna.
11.01.25, 13:18
| biznes i technologie » informacje
Łukasz Chałaczkiewicz obejmuje nową funkcję Szefa Regionu Europy Południowej w LIPTON Teas & Infusions
Łukasz Chałaczkiewicz objął stanowisko Szefa Regionu Europy Południowej w LIPTON Teas & Infusions, odpowiadając za rozwój rynków w takich krajach jak Włochy, Grecja, Hiszpania, Cypr i Portugalia.
09.01.25, 12:09
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Enterprise Investors inwestuje w eTravel. Firmy zapowiadają konsolidację rynku
Enterprise Investors Fund IX wspólnie z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju jako współinwestorem mniejszościowym, podpisał umowę w ramach której obejmie znaczący mniejszościowy pakiet akcji eTravel - największej w Europie Środkowo-Wschodniej firmy technologicznej specjalizującej się w zarządzaniu podróżami służbowymi.
08.01.25, 22:29
| biznes i technologie » informacje
Rekordowy 2024 rok Grupy InPost. Ponad miliard obsłużonych przesyłek
Grupa InPost, działająca w sektorze rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, w 2024 roku po raz pierwszy w historii przekroczyła wolumen miliarda obsłużonych przesyłek – osiągając 1 091 644 003 paczek, co stanowi wzrost o 22 proc. rok do roku. 
03.01.25, 14:00
| biznes i technologie » informacje | kultura » książki
Polacy coraz chętniej czytają, ale księgarnie znikają i toną w długach
Wyniki najnowszego „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na zlecenie Krajowego Rejestru Długów i Rzetelnej Firmy wskazują, że czytelnictwo w Polsce ma się nieźle. Dobre wieści kończą się, gdy spojrzy się na sytuację księgarń stacjonarnych. Jak wynika z danych KRD, ich zadłużenie na koniec października br. wyniosło 8,795 mln zł.
29.12.24, 08:00
| biznes i technologie » informacje
Już 9 tys. automatów paczkowych DPD Polska
Firma DPD Polska uruchomiła dziewięciotysięczny automat paczkowy w sieci DPD Pickup. Na tym jednak nie koniec. W ramach strategii rozwoju firma planuje w następnym roku zwiększyć tę liczbę o kolejne 3 tysiące.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.