05.12.24, 15:00
Dawid Pożoga nową twarzą marketingu STS
Na początku grudnia 2024 r., Dawid Pożoga objął stanowisko Chief Marketing Officer w STS, największej firmie bukmacherskiej w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który zakończył swoją 11-letnią współpracę z firmą.
Dawid Pożoga w STS kieruje kilkudziesięcioosobowym zespołem marketingowym. Jego kluczowe obowiązki obejmują wzmocnienie pozycji STS jako lidera rynku i najbardziej rozpoznawalnej marki bukmacherskiej w Polsce. Ponadto odpowiada za opracowanie i realizację nowej strategii marketingowej, a także za koordynację działań zarówno w kanałach online, jak i offline (retail).
„Dołączam do marki, która od lat jest niekwestionowanym liderem rynku. W 2025 roku będziemy kontynuować zapoczątkowane już zmiany w komunikacji marketingowej STS. Stawiamy przy tym na odważne i niestandardowe rozwiązania, które pozwolą odświeżyć wizerunek marki. W naszej strategii będziemy jeszcze bliżej naszych klientów oferując im w ramach nowej platformy komunikacji „Bardziej” atrakcyjne bonusy i promocje oraz oddając w ich ręce najlepsze narzędzia do obstawiania poparte rozbudowaną ofertą (...)” – mówi Dawid Pożoga.
Dawid Pożoga posiada ponad 16-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. W trakcie swojej kariery zarządzał strategiami marketingowymi marek takich jak Rankomat, Displate czy Zalando, obejmując działania na rynku polskim i czeskim. Od wielu lat pełni również rolę jurora w konkursach branżowych, w tym w Effie Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze