05.12.24, 10:50
Tysiąc nano influencerów bierze udział w kampanii Purina Gourmet Gold
Streetcom rozpoczyna kolejna kampanię dla marki Purina - tym razem dla linii premium - Purina GourmetGold.
W ramach działań zaplanowano product seeding z udziałem tysiąca nano influnecerów oraz działania z mikro - i makroinfluencerami. Ich głównym celem jest budowa świadomości wśród grupy docelowej i wygenerowanie trialu.
Streetcom odpowiada za rekomendację i rekrutację wybranych do kampanii nano, micro oraz macro influencerów. Agencja ma za zadanie dotrzeć do przedstawicieli grupy docelowej (kobiety w wieku 25-55 lat posiadające koty) oraz budować wśród niej świadomość szerokiego portfolio produktów Purina GourmetGold.
Dodatkowo agencja kompleksowo odpowiada za kreację i produkcję materiałów graficznych, w tym kalendarza adwentowego z produktami Purina GourmetGold, a także za promocję świątecznego zestawu w postaci kalendarza.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze